مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-07پزشكي

شومینه و باربیکیو چه تأثیری در دکوراسیون منزل ما دارند؟


در دنیای امروز، طراحی و اجرای یک دکوراسیون مدرن و کارآمد بسیار مهم است؛ زیرا بر اساس آخرین مطالعات دانشمندان و روانشناسان، دکوراسیون منزل تأثیر مستقیمی بر سلامت روان و کاهش استرس شما دارد.

- شومینه یکی از اجزای مهم دکوراسیون است که اغلب در کشور ما توجه چندانی به آن نمی شود؛ درصورتی که اضافه شدن شومینه به ترکیب سایر وسایل، زیبایی خیره کننده ای را می آفریند.

یکی دیگر از وسایلی که استفاده از آن در منزل بسیار کاربردی است اما مورد توجه قرار نمی گیرد، باربیکیو می باشد که می توان از آن در فضای آپارتمان یا ویلا استفاده کرد.

نقش شومینه در دکوراسیون داخلی چیست؟ شومینه ها علاوه بر کاربردی که دارند، باعث ایجاد فضایی گرم، صمیمی و زیبا در خانه ها می شوند.

به خصوص در فصول بارانی و سرد سال، به شدت در منازل کاربرد دارند.

شما می توانید با انتخاب یک شومینه آویز، متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی آپارتمان خود، آن را به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن منزل در نظر گرفته و با چیدمان صحیح مبلمان به دور آن؛ فضایی دنج ، گرم و صمیمی در فصول پاییز و زمستان ، برای خود و اهالی خانه مهیا کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر فضای نشیمن و سالن منزل، می توان از ترکیب شومینه و باربیکیو، در طراحی دکوراسیون تراس ها و بام های سبز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شومینه و باربیکیو چه تأثیری در دکوراسیون منزل ما دارند؟

شومینه و باربیکیو چه تأثیری در دکوراسیون منزل ما دارند؟