مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-06ورزشي

کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟


تقویم فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تضاد با برنامه باشگاه های قطری و بویژه السد و الدحیل است و ملی پوشان این دو تیم قادر به حضور در این رقابتها نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش برنامه فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم اعلام کرد که بر این اساس مقرر شد مرحله گروهی این بازی ها به صورت رفت و برگشت از 10 تا 26 ماه می 2022 برگزار شود.

روزنامه الرایه قطر با بررسی بیشتر زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرد که این برنامه در تضاد با برنامه های تیم ملی قطر و دو تیم السد و الدحیل است که ملی پوشان زیادی دارند.

الرایه در گزارش خود آورده است که لیگ ستارگان قطر اوایل ماه اپریل 2022 به پایان می رسد و پس از آن، بازیکنان باشگاه ها باید به تیم ملی بروند تا خود را آماده حضور در جام جهانی کنند؛ رقابت هایی که قطر در آن میزبان است و آمادگی این کشور در مسابقات و دفاع از اعتبار میزبانی برایشان به شدت اهمیت دارد.

برنامه لیگ ستارگان قطر هم چندی پیش اعلام شده بود و حالا مشخص شده است که با تقویم جدید AFC، حدود 19 بازیکن السد و الدحیل نمی توانند در لیگ قهرمانان شرکت داشته باشند چرا که اولویت برای قطری ها، تیم ملی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟

کدام تیم های ایرانی از همگروهی با السد و الدحیل خوشبخت می شوند؟