مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-06فرهنگي

خانه داران کتابخوان / اجرای طرح جا گذاشتن عمدی کتاب در تبریز


عصرانه های قلم یک محفل ادبی است که درآن بانوان نویسنده و پژوهشگر به بیان دغدغه های فرهنگی خود در حوزه انتشارکتاب و ترویج فرهنگ مطالعه می پردازند.

- خبرگزاری فارس، معصومه درخشان-  عصرانه های قلم یک محفل ادبی و فرهنگی است که به همت بانوان توانمند و مجری طرح خانه داران کتابخوان به صورت ماهانه برگزار می شود.

در چنین روزهایی که به نام قلم مزین شده است، محفل ادبی عصرانه های قلم با حضور بانوان نویسنده برگزار شد.

در این محفل ادبی که با حضور بانوان شاعر، نویسنده، پژوهشگر و فعالان فرهنگی حوزه کتاب و انتشارات برگزار شد هر کدام از آنها به بیان تجربه های خود از دنیای نویسندگی پرداختند.

در ابتدای این جلسه خانم الهام قاسمیان، مجری طرح خانه داران کتابخوان   در مورد جزییات اجرای این طرح اظهار داشت: طرح خانه داران کتابخوان از دل یک جلسه کتابخوانی 12 ساله به وجود آمده است.

وی با اشاره به طرح و ایده خانه داران کتابخوان افزود: تجربه فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی برای خانم های خانه دار نشان داد،  متاسفانه همیشه خانم های خانه دار در حاشیه بوده و مسوولان طرح و برنامه ای برای آنها ندارند.

این فعال فرهنگی گفت: خانم های خانه دار معمولا دیده نمی شوند، با شیوع کرونا خانم های خانه دار علاوه بر مادری، کارهای مربوط به آموزش و معلمی را نیز انجام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه داران کتابخوان / اجرای طرح جا گذاشتن عمدی کتاب در تبریز

خانه داران کتابخوان / اجرای طرح جا گذاشتن عمدی کتاب در تبریز