مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-06اقتصادي

اعمال خاموشی با افزایش مصرف برق در اردبیل / مازاد مصرف 60 مگاواتی در اردبیل


معاون توسعه و بهره برداری شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با افزایش مصرف برق در استان اردبیل امروز نیز اعمال خاموشی برای شهرهای مختلف انجام شد.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه و بهره برداری شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با افزایش مصرف برق در استان اردبیل امروز نیز اعمال خاموشی برای شهرهای مختلف انجام شد.

عبداللهیان 15 تیر در جریان بازدید از واحدهای صنعتی و کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: بیشترین مدیریت مصرف در بخش صنایع و واحدهای کشاورزی و قسمت عمومی انجام می شود تا از شدت بار مصرف تابستانی انرژی کاسته شود.

وی تصریح کرد: امروز بر اساس اعلام شرکت توانیر میزان مصرف برق 370 مگاوات در استان تعریف و ابلاغ شده بود ولی به دلیل گرمای هوا بیش از 420 مگاوات مصرف برق را شاهد بودیم که یک مازاد مصرف 65 مگاواتی را در سطح استان به نظاره نشستیم.

معاون توسعه و بهره برداری شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: 45 مگاوات از این مازاد مصرف در بخش صنایع و کشاورزی و عمومی مدیریت و برنامه ریزی شد و 20 مگاوات دیگر نیز با اعمال مدیریت اضطراری و خاموشی در مناطق مختلف مورد توجه قرار گرفت.

عبداللهیان بیشترین مصرف برق را مربوط به شهرهای شمالی استان اعلام کرد و افزود: با توجه به تشدید گرما در دو روز اخیر و همچنین استفاده اهالی شمال استان از کولرهای گازی و آبی، ما شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال خاموشی با افزایش مصرف برق در اردبیل / مازاد مصرف 60 مگاواتی در اردبیل

اعمال خاموشی با افزایش مصرف برق در اردبیل / مازاد مصرف 60 مگاواتی در اردبیل