مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-06اجتماعي

برخورد قاطع پلیس راهور با مخدوش کنندگان پلاک خودروها


جانشین رییس پلیس راهور ناجا از برخورد قاطع پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با مخدوش کنندگان پلاک خودروها خبر داد و گفت: بیش از 15هزار خودرو در چهار روز اعمال قانون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از پلیس راهور، سردار سید تیمور حسینی در خصوص اهمیت شناسایی وسایل نقلیه اظهار داشت: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه، مالک و ثبت تخلفات است که ضوابط مرتبط با آن در قانون مجازات اسلامی ،آیین نامه راهور و جداول تخلفات رانندگی تعیین شده است.

وی ادامه داد: اخیراً در پی توسعه سامانه های هوشمند ثبت تخلفات و اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع بیماری کرونا برخی از رانندگان متخلف و هنجارشکن برای دور زدن قانون و فرار از مجازات تعیین شده اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد فک پلاک مخدوش نمودن استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز کرده اند.

سردار حسینی از اهتمام جدی پلیس برای برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودروها خبر داد و گفت: به لحاظ ضرورت کنترل و برخورد با این گونه رانندگان پرخطر در چرخه ترافیک و جلوگیری از تسری قانون گریزی به سایر رانندگان دستورالعمل عمل برخورد شدید با مخدوش کنندگان پلاک وسایل نقلیه به مأمورین این پلیس در سراسر کشور ابلاغ شده است وی اضافه کرد: در این طرح که از پنجم تیر ماه شروع شده تا دیروز(دوشنبه) تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس راهور با مخدوش کنندگان پلاک خودروها

برخورد قاطع پلیس راهور با مخدوش کنندگان پلاک خودروها