مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-06سياسي

شهر با عوارض مردمی اداره می شود/تلاش شهرداری قم برای کسب اعتماد عموم


شهردار قم با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض گفت: شهرداری نهادی با مدیریت هزینه و درآمد است و مشارکت مردمی در پرداخت عوارض سبب ارتقای خدمات در شهر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در برنامه زنده تلویزیونی پلاک 16 شبکه استانی قم همزمان با روز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار داشت: اگرخدمتی در مدت شش سال گذشته انجام شده به پاس عنایت های خداوند متعال، حضرت فاطمه معصومه(س) و همه عزیزان بزرگوار و شهروندان همیشه همراه در این شهر مقدس است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کاری تحقق یابد، نیاز بوده گروهی دست به دست هم بدهند تا کارها پیش رود ابراز کرد: قم پایگاه انقلاب است و مسئله ای که همواره در این شهر موردتوجه قرارگرفته رشد و تعالی این شهر در عرصه های مختلف و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شهردار قم با اشاره به سابقه 18 ساله در مدیریت شهری گفت: موضوع بسیار مهمی که برای کار و فعالیت در شهر قم موردتوجه قرار گرفت ایجاد ارتباط و همدلی سازنده با سازمان ها و نهادهای مختلف شهری ازجمله دادگستری، نیروی انتظامی، اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه، مراجع معظم تقلید، تولیت حرم مقدسه، تولیت مسجد مقدس جمکران و سایر اداره ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر با عوارض مردمی اداره می شود/تلاش شهرداری قم برای کسب اعتماد عموم

شهر با عوارض مردمی اداره می شود/تلاش شهرداری قم برای کسب اعتماد عموم