مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-06سياسي

اقتصاد و مردم روی آرامش را می بینند اگر...


یک مقام کارگری نقطه قوت رییسی را سرسختی و جدیت او در اجرای قانون می داند.

وی می گوید آنچه اقتصاد و مردم را زمین گیر کرده فقط تحریم خارجی نیست بلکه خود تحریمی است و تا زمانی که فکری برای تحریم های داخلی و خود تحریمی نکنیم، - اقتصاد و مردم روی آرامش را نمی بینند.

ناصر چمنی در گفتگو با ایسنا درباره لزوم اصلاح قوانین مخل کسب و کار در دولت سیزدهم اظهار کرد: شخصاً معتقدم که حضور آقای رییسی کمک بسیاری به اجرای قوانین مربوط حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: اقای رییسی از دادستانی کار خود را شروع کرده، سالها در قوه قضاییه بوده و به تمام زیر و بم های قوانین اجرا شده یا نشده آگاه است؛ لذا در اجرای قوانین جدیت بیشتری خواهد داشت.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تصریح کرد: در حال حاضر برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر به زیان بخش های تولید، بازار کار و فضای کسب و کار کشور است.

اگر ایشان از جدیت خود به عنوان یک نقطه قوت در تمام زمینه ها به ویژه اجرای قانون استفاده کند و اجازه ندهد افرادی با دور زدن قوانین و اجرا نکردن آن مشکل ساز شوند، قطعاً به سود جامعه و اقتصاد خواهد بود.

چمنی با تاکید بر بازنگری بسیاری از قوانین کشور از جمله قانون تجارت از دولت سیزدهم خواست با ارسال لایحه به مجلس که همسو و همراه با دولت است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و مردم روی آرامش را می بینند اگر...

اقتصاد و مردم روی آرامش را می بینند اگر...