مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-06اجتماعي

جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم اصلاح شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص وضعیت شامپانزه های باغ وحش ارم گفت: هیچ جای دنیا دیگر شامپانزه ها را به این شکل در قفس نگهداری نمی کنند و باید در فضاهای باز نگهداری شوند و انتظار داریم مجموعه ارم در آینده ای نزدیک وضعیت این شامپانزه ها را تعیین تکلیف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی امروز در مراسم رونمایی رسمی از بچه فیل آسیایی باغ وحش ارم که با حضور سمیه رفیعی - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس - و جمعی از مدیران بنیاد مستضعفان و شهرداری تهران در این باغ وحش برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما از نظر تنوع زیستی کشور خاصی در دنیا است و حدود 8 درصد از گونه های پستانداران دنیا در کشور ما وجود دارد، گفت: گونه هایی مانند گوزن زرد ایرانی و یوز ایرانی و گور از گونه های با ارزشی هستند که منحصر به مرزهای کشور ما هستند.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات عمده ای در محیط زیست کشور داریم اما خوشبختانه بعد از تاسیس محیط زیست در کشورمان تاکنون هیچ گونه ای را از دست نداده ایم و گونه های با ارزشمان را در زیستگاه هایی که به دلایل مختلف به شدت آسیب دیده اند، توانسته ایم حفظ کنیم و این موفقیت پها نباید نادیده گرفته شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه امروزه مسائل مربوط به باغ وحش ها در تمام دنیا به مسائل محیط زیست گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم اصلاح شود

جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم اصلاح شود