مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-06پزشكي

مبتلایان کرونا به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که افراد دارای علائم و نشانه های ابتلا به بیماری کرونا، تنها به مراکز 16 ساعته ویژه درمان سرپایی، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که افراد دارای علائم و نشانه های ابتلا به بیماری کرونا، تنها به مراکز 16 ساعته ویژه درمان سرپایی، مراجعه و از حضور در اورژانس بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی، اکیدا خودداری کنند.

دکتر روح الله حسینی، سه شنبه 15 تیر در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت آماری شیوع کرونا ویروس در استان فارس، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا و آمار گسترده مراجعه مستقیم بیماران به بیمارستان ها، مراکز 16 ساعته را نخستین مرجع رسیدگی به بیماران دارای علایم کرونا اعلام کرد.

او گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 984 هزار و 689 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، 282 هزار و 79 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

حسینی اضافه کرد: از ابتدای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون، 115 هزار و 31 مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد 18 هزار و 566 بیمار مثبت شناسایی شده است.

او مجموع بیماران مثبت کرونایی شناسایی شده در فارس را 300 هزار و 645 نفر اعلام و با بیان اینکه تعداد موارد بستری تا صبح 15 تیر در فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان کرونا به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند

مبتلایان کرونا به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند