مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-06ورزشي

ذخیره آب پشت سدهای زنجان در حد 76 میلیون مترمکعب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: ذخیره آب پشت سدهای استان از 223 میلیون مترمکعب سال گذشته به 76 میلیون مترمکعب رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: ذخیره آب پشت سدهای استان از 223 میلیون مترمکعب سال گذشته به 76 میلیون مترمکعب رسید.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (15 خردادماه) در کمیته مقابله با کم آبی، اظهار کرد: کم آبی مسئله ای است که همواره کم و بیش جاری بوده و هیچ کسی حق ندارد از این شرایط طبیعی به وجود آمده سوءاستفاده کند و مسئولان نیز نباید اجازه دهند زمینه سوءاستفاده فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان از لحاظ کم آبی در میانه های جدول قرار دارد، عنوان کرد: باید از امکانات همه دستگاه ها و نیروهای مسلح برای تامین آب شرب روستاها استفاده کرد.

همه تانکرها باید حداکثر تا 24 ساعت در اختیار آبفا قرار گیرد و همه مکلف به همکاری هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید در کوتاه ترین زمان ممکن در 12 روستای فاقد تانکر، این مخازن نصب شود، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که روستایی بدون آب شرب بماند و حتی آب دورافتاده ترین مناطق نیز باید تامین شود.

وی در مورد برخورد با انشعاب های غیرمجاز آب گفت: باید این افراد و نقاط شناسایی و لیست آن ها مصوب و طبق حکم قضایی و با اطلاع قبلی با آن ها برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره آب پشت سدهای زنجان در حد 76 میلیون مترمکعب

ذخیره آب پشت سدهای زنجان در حد 76 میلیون مترمکعب