مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-06ورزشي

وضعیت کاروان ایران 17 روز پیش از المپیک/ اعزام 67 ورزشکار با 68 سهمیه قطعی


ترکیب کاروان ورزش ایران برای حضور در سی و دومین دوره بازی های المپیک در فاصله کمتر از سه هفته مانده به این بازی ها با 68 سهمیه شامل 57 سهمیه مردان و 11 سهمیه بانوان نهایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تغییرات گسترده ای که با خود به همراه داشت ورزشکاران کشورمان را به دلیل لغو پی در پی رقابت های گزینشی از روال عادی برای دستیابی به سهمیه جدید دور کرد طوریکه طی سال گذشته هیچ سهمیه جدیدی به ترکیب کاروان المپیک اضافه نشد.

این طلسم البته در آخرین روز اسفندماه سال گذشته با المپیکی شدن نیما عالمیان در تنیس روی میز شکسته شد و اینگونه کسب سهمیه المپیک برای ورزش ایران از سر گرفته شد تا به امروز که 68 سهمیه بازی های پیش رو به حساب کاروان کشورمان ثبت شده است.

آخرین سهمیه ورزش ایران برای المپیک تابستانی امسال به واسطه انصراف یکی از بانوان وزنه بردار کشور ساموا به پریسا جهانفکریان تعلق گرفت.

با لحاظ شدن این سهمیه و سهمیه ای که از طرف فدراسیون جهانی دوومیدانی به فرزانه فصیحی اختصاص یافت و همچنین سهمیه ای که ثریا آقایی به واسطه انصراف رقیبش به دست آورد، مجموع سهمیه های ورزش ایران به 68 رسیده است.

57 سهمیه مردان و 11 سهمیه بانوان 68 سهمیه ای که ورزش ایران برای حضور در بازی های المپیک توکیو به دست آورده در 17 رشته (16 فدراسیون) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کاروان ایران 17 روز پیش از المپیک/ اعزام 67 ورزشکار با 68 سهمیه قطعی

وضعیت کاروان ایران 17 روز پیش از المپیک/ اعزام 67 ورزشکار با 68 سهمیه قطعی