مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-06اقتصادي

آزادسازی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش 6 هزار میلیارد


با تلاش اداره اطلاعات و دادستانی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش 6 هزار میلیارد تومان آزادسازی و به نام شرکت عمران زده شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در مراسم  بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی پردیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر راه برگزار شد، اظهار کرد: با کلنگ زنی این پروژه تمام زیرساختهای آب و فاضلاب پردیس اتمام یافت و آخرین آن امروز کلنگ زنی شد و با تکمیل تصفیه خانه تمام فاضلاب پردیس در افق جمعیتی مد نظر تصفیه می شود.

وی گفت: تاسیسات پمپاژ فاضلاب فاز 1 و هشت امروز افتتاح شد و در این تصفیه خانه، فاضلاب تصفیه میشود، و این اقدام ب6 این دلیل باسرعت انجام شد که این شهر در بالادست سد ماملو قرار دارد و فاضلاب انسانی و صنعتی لین سد را تهدید می کرد.

هدایت با بیان اینکه آخرین بلوک های ما عملک گاز و برق دارند، تاکید کرد: 15 و نیم کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب با چندین انفجار به این تصفیه خانه رسیده و در کل 150 کیلومتر خطوط فاضلاب، 146 کیلومتر شبکه آب و 130 کیلومتر دیوار حائل در پردیس احداث شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: بخش زیادی از مساکن مهر در ابتدای ورود وزیر در مرحله اسکلت و سفت کاری بودند اما با باقی مانده کارها 50 درصد برای اتمام ساختمان ها کار باقی مانده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش 6 هزار میلیارد

آزادسازی اسناد اراضی دولتی در پردیس به ارزش 6 هزار میلیارد