مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 18:252021-07-05سياسي

دوشنبه های خدمت در اداره برق ورامین در اوج بی برقی


همزمان با دوشنبه های خدمت امام جمعه موقت ورامین، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره برق ورامین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مسلم مزدرانی مدیریت اداره برق ورامین در این دیدار، اظهار کرد: متاسفانه در این ایام، بعلت قطعی برق شهری بیش از حد تحت فشار هستیم.

وی گفت: در کل کشور 39 شرکت توزیع برق داریم و اینها زیر نظر برق منطقه ای هستند، و جالب است بدانید استان تهران قم و البرز بیست و پنج درصد برق کشور را مصرف می کنند.

مزدرانی در خصوص تناقض در جدول زمانبندی خاموشی ها که مردم را کلافه کرده است بیان کرد: شرکت توزیع برق زمانبندی به بالا دستی می دهد اما قطعی برق ها دست ما نیست و بدعهدی دیسپاچینگ ملی که وظیفه حفظ پایش برق ملی ما برعهده دارد، ما را هم سردرگم کرده است.

بطور مثال در سطح استان تهران روزانه اعلام می گردد 300 مگاوات خاموشی اعمال می گردد اما در عمل 500 مگاوات صورت می گیرد که دویست مگاوات آن پیش بینی نشده است.

مدیریت اداره برق ورامین اتکا به نیروگاه های برق آبی را مرقوم به صرفه ندانست و تصریح کرد: استفاده از نیروگاه برق آبی بعلت بارش کم و استفاده از آب سدها برای شرب و کشاورزی جوابگو نیست و نیروگاه های برق آبی در اکثر مواقع سال بلا استفاده شده است، باید به سمت تولید نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه های خدمت در اداره برق ورامین در اوج بی برقی

دوشنبه های خدمت در اداره برق ورامین در اوج بی برقی