مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-05حوادث

بازگشت و رها سازی 6 قطعه پرنده به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 6 قطعه پرنده در دو شهرستان دنا و چرام خبر داد و گفت: در همین راستا به دستور مقامات قضایی 2 نفر از متخلفین بازداشت شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 6 قطعه پرنده در دو شهرستان دنا و چرام خبر داد و گفت: در همین راستا به دستور مقامات قضایی 2 نفر از متخلفین بازداشت شدند.

سید اسدالله هاشمی در بیان جزییات این خبر، افزود: بر اساس گزارش واصله مردمی مبنی بر زنده گیری کبک توسط یک دامدار در منطقه طسوج شهرستان چرام، مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی به محل اعزام شده و موفق می شوند 3 قطعه کبک زنده را کشف و ضبط کنند.

وی از بازداشت 2 نفر متخلف زنده گیری سهره در دنا خبر داد و تصریح کرد: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا حین گشت و کنترل منطقه متوجه 2 نفر متخلف می شوند که با استفاده از دام مشغول زنده گیری پرنده سهره طلایی بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متخلفین دستگیر و از آنان 3 قطعه پرنده سهره طلایی کشف و ضبط شد.

هاشمی، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست استان و همکار خوب دستگاه قضا با این اداره کل، عنوان کرد: برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت و رها سازی 6 قطعه پرنده به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت و رها سازی 6 قطعه پرنده به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد