مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-05پزشكي

معاون وزیر بهداشت: در استان های جنوبی کشور شاهد موج پنجم بیماری کرونا هستیم


اکنون نیز همانند موج چهارم کرونا در کشور تلاش می شود تا کمبود امکانات بیمارستانی و درمانی برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد.

- اکنون نیز همانند موج چهارم کرونا در کشور تلاش می شود تا کمبود امکانات بیمارستانی و درمانی برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبودی از نظر تامین امکانات درمانی در بیمارستان های کشور برای مقابله با موج پنجم کرونا و مداوای بیماران مبتلا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ قاسم جان بابایی روز دوشنبه در بازدید از مراکز درمانی مراغه افزود: هم اکنون با وجود آغاز موج پنجم این بیماری و افزایش شهرهای قرمز کرونایی، مراکز درمانی کشور آماده خدمات رسانی به بیماران است.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر و در استان های جنوبی کشور شاهد موج پنجم بیماری کرونا هستیم و در برخی از مناطق دیگر کشور نیز تعداد بیماران سرپایی و بستری در حال افزایش است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: اکنون نیز همانند موج چهارم کرونا در کشور تلاش می شود تا کمبود امکانات بیمارستانی و درمانی برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد.

جان بابایی بیان کرد: با توجه به این شرایط، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، طی روزهای آینده تعداد شهرهای قرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: در استان های جنوبی کشور شاهد موج پنجم بیماری کرونا هستیم

معاون وزیر بهداشت: در استان های جنوبی کشور شاهد موج پنجم بیماری کرونا هستیم