مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-05اقتصادي

شالیزارها خط قرمز گیلان است/ ویلاسازی در روستاها ممنوع


مدیرکل دفتر امور روستایی گیلان، شالیزار و باغ را خط قرمز استان گیلان دانست و یادآور شد: گیلانی هستیم و نباید اجازه دهیم که شالیزارهای استان تبدیل به ویلا شود لذا مردم به ویژه رسانه ها جلوگیری از تخلفات ساختمان را از دهیاران مطالبه کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل دفتر امور روستایی گیلان، شالیزار و باغ را خط قرمز استان گیلان دانست و یادآور شد: گیلانی هستیم و نباید اجازه دهیم که شالیزارهای استان تبدیل به ویلا شود لذا مردم به ویژه رسانه ها جلوگیری از تخلفات ساختمان را از دهیاران مطالبه کنند.

یاور پیراعلایی در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز دهیار، اظهار کرد: دستگاه های خدمت رسان کمک کار دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هستند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سال 99 بنیاد مسکن استان گیلان و وزارت کشور مبنی بر ساخت 3000 واحد مسکمن محرومین در گیلان، افزود: صدور پروانه و مجوز با دفتر امور روستایی استانداری و کار ساخت و ساز با بنیاد مسکن است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از صدور 3000 پروانه ساخت واحدهای مذکور طی یک هفته خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 2750 واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده و در مرحله ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیزارها خط قرمز گیلان است/ ویلاسازی در روستاها ممنوع

شالیزارها خط قرمز گیلان است/ ویلاسازی در روستاها ممنوع