مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-05اقتصادي

رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند عزم ملی است


امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات امروز کشور ملی است و با عملکردهای استانی و جزیره ای نمی توان مشکلات را رفع کرد، گفت: - گذر از مشکلات ایجاد شده نیازمند عزم ملی است.

به گزارش، امام جمعه شهرکرد در دیدار با رییس و معاونان سازمان صمت، رؤسای تشکل های بخش خصوصی صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن گزارش عملکرد این حوزه ها گفت: گزارشات خوب بود، اما آثار تولید، کمیت و کیفیت محصولات و بهبود اوضاع بازار باید در معاش، سبد نیازمندی و زندگی مردم خود را نشان دهد که با توجه به توان پایین مردم برای خرید و قیمت های غیرمتناسب، مشکلات زیاد است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به اینکه گزارشات ارائه شده نشان دهنده زحمات بسیار مجموعه صمت است، افزود: با این وجود کاستی هایی داریم و باید بررسی کرد گره اصلی چه بوده که آثار این زحمات در زندگی مردم مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ریشه بسیاری ازمطالبات مردمی ملی است و باید یک عزم ملی و همگانی بر فضای جامعه حاکم تا مشکلات رفع شود، گفت: مسئولان کشوری از استان ها انتظار دارند و این درحالی است که استان ها تنها گوشه ای از کار هستند وجزیره ای نمی شود کار کرد بلکه باید مطالبات کشوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند عزم ملی است

رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند عزم ملی است