مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-05پزشكي

شهرهای شمالی همدان به صورت یک پایلوت پزشکی دیده شود


پیشنهاد ما به دانشگاه علوم پزشکی همدان این است که شهرهای شمالی استان که شامل فامنین، قروه درجزین، کبودراهنگ و رزن است را به صورت یک پایلوت کامل پزشکی ببینند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان فامنین گفت: پیشنهاد ما به دانشگاه علوم پزشکی همدان این است که شهرهای شمالی استان که شامل فامنین، قروه درجزین، کبودراهنگ و رزن است را به صورت یک پایلوت کامل پزشکی ببینند.

مجید شماعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اگر این اتفاق بیفتد پزشکان متخصص در این چهار شهر مقیم می شوند و آنها را تحت نظر می گیرند، افزود: شهرستان فامنین فاقد متخصص مقیم است و همین باعث شده در مداخلات پزشکی که نیاز به تخصص است، ناچار مراجعه به شهرستان های اطراف یا مرکز استان باشد.

وی با بیان اینکه با توسعه اورژانس بیمارستان شهرستان و اضافه شدن تخت ها، نیاز داریم دو آی سی یو نیز اضافه شود تا بتوانیم بعضی از عمل های جراحی را در همین بیمارستان انجام دهیم، اضافه کرد: اگر این اتفاق بیفتد هم در هزینه های مردم صرفه جویی می شود و هم بار سنگینی از دوش مرکز استان برداشته می شود.

شماعی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل اینکه متخصصان جراح در فامنین وجود ندارد و مردم مجبورند به شهر همدان مراجعه کنند، گفت: با راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان، اورژانس قدیمی توسعه پیدا می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای شمالی همدان به صورت یک پایلوت پزشکی دیده شود

شهرهای شمالی همدان به صورت یک پایلوت پزشکی دیده شود