مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-05حوادث

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان این استان طی 2 عملیات جداگانه موفق به کشف یک تن و 796 کیلوگرم انواع موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان و چابهار شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان این استان طی 2 عملیات جداگانه موفق به کشف یک تن و 796 کیلوگرم انواع موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان و چابهار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد ملاشاهی اظهارکرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزبانان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک سراوان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و استقرار کمین های هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند به سمت مامورین تیراندازی کرده که مرزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان