مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-05اقتصادي

تاکید وزیر کار بر استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت های بخش تعاون


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر آمادگی تعاونی ها برای در اختیار گرفتن نظام توزیع هوشمند کالاها و خدمات بر ضرورت استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت های بی نظیر بخش تعاون تاکید و ابراز امیدواری کرد: - وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر آمادگی تعاونی ها برای در اختیار گرفتن نظام توزیع هوشمند کالاها و خدمات بر ضرورت استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت های بی نظیر بخش تعاون تاکید و ابراز امیدواری کرد: بسترهای لازم برای آشنایی بیش از پیش با فرهنگ تعاون و کارآفرینی از طریق دانشگاه ها و مدارس فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه نقش و جایگاه تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای جوانان و دانش آموختگان، سازماندهی مشاغل خرد و خانگی و ایجاد پیوند میان بنگاههای کوچک کسب و کار اهمیت بالایی دارد.

بر همین اساس در برنامه های توسعه کارآفرینی و اشتغال کشور و همچنین برنامه اشتغال روستایی، سهم و جایگاه ویژه ای برای توسعه کسب و کارهای تعاونی در نظر گرفته شده است.

تعاونی ها، مردمی ترین و اجتماعی ترین بخش اقتصادی هستند که نقش بسزایی در استقرار عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت و درآمد، رفع تبعیض و فقرزدایی دارند و در رشد و توسعه و تعالی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه تأثیرگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کار بر استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت های بخش تعاون

تاکید وزیر کار بر استفاده دولت سیزدهم از ظرفیت های بخش تعاون