مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-05اقتصادي

تاکستان های کرمانشاه و برآورد تولید بیش از 17 هزار تن انگور


پیش بینی می شود تولید محصول انگور این شهرستان در پایان فصل برداشت طی سال جاری به بیش از 17 هزار و 118 تن برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم دارایی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: میانگین برداشت انگور در شهرستان کرمانشاه به ازای هر هکتار 18 تن است.

وی ادامه داد: تولید سال گذشته انگور کشمشی، یاقوتی، فخری، بی دانه سفید و قرمز در شهرستان کرمانشاه را 13 و 198 تن اعلام و همچنین پیش بینی کرد تولید این محصول در سال جاری به بیش از 17 هزار و 118 تن برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این شهرستان با دارا بودن 951 هکتار باغات انگور دیم و آبی مهم ترین نقش را در تولید محصول انگور در شهرستان کرمانشاه داراست، افزود: کل سطح زیر کشت باغات شهرستان 4 هزار و 444 هکتار است که از این میزان 3 هزار و 337 هکتار باغات آبی، 576 هکتار باغات دیم، 540 هکتار گیاه دارویی، 6 هکتار نهالستان و 3 هزار و 879 هکتار باغات بارور آبی و دیم را تشکیل می دهند.

وی افزود: این مدیریت اقدامات مطلوبی جهت بالا بردن راندمان تولید در باغات شهرستان انجام داده است که از جمله آن ها می توان به احداث استخرهای ذخیره آب،  بالابردن راندمان آب مصرفی با جرای سیستم آبیاری قطره ای و اصلاح سیستم های آبیاری سنتی و مدیریت صحیح آبیاری باغات، بازدیدهای مکرر کارشناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکستان های کرمانشاه و برآورد تولید بیش از 17 هزار تن انگور

تاکستان های کرمانشاه و برآورد تولید بیش از 17 هزار تن انگور