مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-05اقتصادي

رشد 159 درصدی صدقات مردم خراسان جنوبی در کمک به نیازمندان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم خیر و نوع دوست استان، طی 3 ماهه نخست سال جاری 1 میلیارد و 558 میلیون تومان صدقه به نیازمندان استان کمک کردند.

- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، احمد رفیعی، با اشاره به رشد 159 درصدی صدقات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سه ماه نخست سال جاری اظهار کرد: در راستای احیا و ترویج سنت های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان، در این مدت 1 میلیارد و 558 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی آمار مشترکان صدقات در استان را 78 هزار و 463 مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد 74 هزار و 854 صندوق کوچک، هزار و 914 صندوق در اماکن و هزار و 695 صندوق در معابر خراسان جنوبی فعال است.

رفیعی با اشاره به اینکه 7 درصد از سهم کل درآمدهای کمیته امداد استان از محل صدقات است افزود: بیشترین صدقات جمع آوری شده از صندوق های کوچک خانگی بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهارکرد: صدقات جمع آوری شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل های مختلف از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و غیره مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 159 درصدی صدقات مردم خراسان جنوبی در کمک به نیازمندان

رشد 159 درصدی صدقات مردم خراسان جنوبی در کمک به نیازمندان