مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-05سياسي

قطعی برق و آب در ارومیه رعایت پروتکل های بهداشتی را با مشکل مواجه کرد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه با بیان اینکه قطعی برق و آب مردم را کلافه کرده و مردم از این وضعیت خسته شده اند، گفت: با این وضعیت کرونایی و نبود آب و برق مردم نمی توانند به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه که به ریاست حسین بخشایشی و با حضور اعضای شورا، معاون فرماندار، مدیران و معاونان شرکت های آب و فاضلاب شهری، آب منطقه ای و توزیع نیروی برق استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم از بابت نبود فاضلاب دچار مشکل هستند و در بسیاری از مناطق کم برخوردار مردم با مشکل مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه قطعی برق و آب مردم را کلافه کرده و مردم از این وضعیت خسته شده اند، تصریح کرد: با این وضعیت کرونایی و نبود آب و برق مردم نمی توانند به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه اذعان داشت: متاسفانه شهرداری ارومیه در بعضی از نقاط شهر و در بحث حفاری، مردم را دچار مشکل کرده و مانع ایجاد می کند، لذا باید به این موضوع رسیدگی شود.

خلیل پور گفت: در ارومیه در برخی نقاط با تانکر آب به مردم خدمات رسانی می شود و امیدوارم این مشکلات و افت فشار آب رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق و آب در ارومیه رعایت پروتکل های بهداشتی را با مشکل مواجه کرد

قطعی برق و آب در ارومیه رعایت پروتکل های بهداشتی را با مشکل مواجه کرد