مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-05اقتصادي

شهرداری از خام فروشی زمین جلوگیری کند


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: شهرداری در راستای افزایش درآمد و ایجاد سرمایه گذاری باید از خام فروشی زمین، جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی صبح امروز در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اظهار کرد: در راستای ایجاد ارزش افزوده، تهیه بسته سرمایه گذاری برای املاک موجود شهرداری های مناطق ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال 1400 شهرداری، موضوع جلوگیری از خام فروشی زمین هم لحاظ شده است افزود: علیرغم اینکه معاونت برنامه ریزی شهرداری همدان به شهرداری های مناطق این موضوع را اعلام کرده تا ضمن مشخص شدن املاک؛ سازمان سرمایه گذاری برای آن بسته تعریف کند، اما تاکنون در این خصوص کاری صورت نپذیرفته است.

* شورای پنجم، شورای شهرداری نبود رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان ادامه داد: شورای دوره پنجم شهر همدان، شورای شهرداری نبود، چراکه در امر سرمایه گذاری فراتر از وظایف خود وارد شد و تا حد امکان در راستای رفع موانع سرمایه گذاری و افزایش درآمد برای مدیریت شهری و اقتصاد شهر تلاش کرد.

وی ادامه داد: شورای پنجم با برگزاری جلسات مختلف و دعوت از مسئولین ذیربط استان در حوزه سرمایه گذاری کمک کرد تا موانع برداشته شود تا امر سرمایه گذاری تسریع یابد؛ اما متاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری از خام فروشی زمین جلوگیری کند

شهرداری از خام فروشی زمین جلوگیری کند