مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-05سياسي

فرار سرمایه گذاران از بناب!


تنگ نظری ها در مقطعی موجب فرار سرمایه گذاران از شهرستان بناب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در آیین تجلیل از صنعتگران شهرستان بناب اظهار داشت: تقدیر و تشکر از صنعتگران بنابی کافی نیست و قطعاً ظرفیت و پتانسیل تولید و صادرات بناب بیشتر از اینهاست.

وی، با اشاره به ضرورت ترغیبو تشویق سرمایه گذاران این شهرستان برای سرمایه گذاری تصریح کرد: در گذشته به خاطر برخی تنگ نظری های صورت گرفته سرمایه گذاران بنابی زیادی از این شهرستان به دیگر شهرهای استان های دیگر کوچ کرده اند و بروکراسی های اداری باعث شده سرمایه گذاران بنابی از این شهرستان هجرت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه فرار سرمایه گذاران این شهرستان برای مسئولان و دولتمردان ننگ است؛ افزود: قطعاً توانمندی های بناب بیش از اینهاست و از فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا و شهردار انتظار می رود شرایط را برای سرمایه گذاران این شهرستان تسهیل و فراهم کنند.

باقری بنابی در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی تلاش و اقدام صنعتگران و تولیدکنندگان یک عبادت است؛ گفت: ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته باید شاهد تلاش مضاعفی از سوی مسئولین و سرمایه گذاران برای جذب سرمایه گذاران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار سرمایه گذاران از بناب!

فرار سرمایه گذاران از بناب!