مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-04سياسي

کاندیداهای شورای شهر دندی: اعتراض داریم، هیأت نظارت: تصمیم گیری به شرط مستندات


در حالی که برخی از کاندیداهای شورای شهر دندی نسبت به رویدادهای روز انتخابات در این شهر اعتراضاتی دارند رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر زنجان تصمیم گیری در این زمینه را منوط به ارائه مستندات کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، 28 خرداد ماه سال جاری انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار شد تا صندلی های شوراهای شهر و روستاها صاحبان و مالکان جدید خود را بشناسند.

اما در  این میان برخی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر دندی در شهرستان ماهنشان به نتیجه این انتخابات معترض هستند و ادعای تقلب در انتخابات را دارند، شبهه در شمارش آرا، تخلفات تبلیغاتی و .

از جمله مواردی است که معترضان بیان می کنند و درخواست رسیدگی به اعتراضات خود توسط هیأت نظارت را دارند.

تخلف در شمارش آرا، 3 صندوق بازشماری شود یکی از معترضان به انتخابات شهر دندی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زنجان با اشاره به اینکه صحت انتخابات در ماهنشان تایید شده است، اظهار کرد: اما هنوز صحت انتخابات دندی توسط هیأت نظارت شهرستان و استان مورد تایید قرار نگرفته است.

اسماعیل رضایی با اشاره به اینکه معترضان درخواست بازشماری سه صندوق شماره 3، 4 و 5 انتخابات در شهر دندی را دارند، ادامه داد: تخلفات در این صندوق ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای شورای شهر دندی: اعتراض داریم، هیأت نظارت: تصمیم گیری به شرط مستندات

کاندیداهای شورای شهر دندی: اعتراض داریم، هیأت نظارت: تصمیم گیری به شرط مستندات