مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-04اقتصادي

بودجه 100 میلیاردی برای شرکت فرهنگی ورزشی «صنایع پشتیبان هرمزگان»


برای سال نخست بودجه ای در حدود 100 میلیارد تومان برای شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان پیش بینی شده تا بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آغازبکار شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان اظهار کرد: برای سال نخست بودجه ای در حدود 100 میلیارد تومان پیش بینی شده تا بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام بردارند، عین همین کار در خصوص ساماندهی فاضلاب بندرعباس انجام شده و با تزریق پول لازم بزودی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

این میزان پول از 6 مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه جمع آوری شده است.

وی افزود: اگر نیاز باشد با فشار و دعوا هم شده حق استان هرمزگان و مطالبه به حق مردم را از بنگاه های اقتصادی در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی همچون فاضلاب بندرعباس، ورزش، توسعه زیر ساخت های درمانی خواهیم گرفت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی خود زمینه ساز آلودگی هستند و از ظرفیت های استان سود سرشار اقتصادی بهره می برند پس باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 100 میلیاردی برای شرکت فرهنگی ورزشی «صنایع پشتیبان هرمزگان»

بودجه 100 میلیاردی برای شرکت فرهنگی ورزشی «صنایع پشتیبان هرمزگان»