مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-04اقتصادي

مشکلات ناامیدم نکرد/ صادرات کالا به 12 کشور جهان


یک صادرکننده نمونه مازندران با بیان اینکه مشکلات حوزه صنعت هیچگاه ناامیدم نکرد، گفت: امسال بیش از دو میلیون دلار کالا صادر کرده ایم.

- ، ابراهیم شیخی که صنعتگر جوان و فارغ التحصیل رشته برق از دانشگاه نوشیروانی بابل است، فعالیت خود را در یک کارگاه کوچک از سال 1393 در شهرک صنعتی جویبار آغاز و در این مسیر بعد از سپری کردن فرازو نشیب های بسیار، حالا به یکی از صنعتگران نمونه ی استان مازندران تبدیل شده است، اقدامات جوانان در عرصه های مختلف نشان دهنده توانایی آنان است که در صورت اعتماد مسئولان و بکارگیری این تواناییها می تواند زمینه ی شکوفایی هرچه بیشتر کشور در زمینه های مختلف را فراهم کند.

وی با اعلام اینکه این واحد صنعتی در حال حاضر در فضایی به مساحت 4500 متر و زیربنای 2 هزار متر مشغول به فعالیت است، گفت: در حال حاضر با تعداد 60 پرسنل و 14 خط تولید به 12 کشور از جمله ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، کنیا، عراق صادرات و ارسال نمونه به کشور آلمان نیز انجام شده است.

وی محصولات تولیدی این شرکت را در 3 گرید کامپاند، لوله و اتصالات پلی اتیلن و لوله های pp ذکر کرد و افزود: در سال گذشته این شرکت به عنوان صادرکننده نمونه استان معرفی و ارزش میزان صادرات نیز 3/5 میلیون دلار بوده است که در 3 ماهه نخست امسال بیش از دو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ناامیدم نکرد/ صادرات کالا به 12 کشور جهان

مشکلات ناامیدم نکرد/ صادرات کالا به 12 کشور جهان