مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-04ورزشي

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد


شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی صبح امروز با اشاره به تشکیل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان اظهار کرد: این شرکت فرهنگی ورزشی در گام نخست با استفاده از شش مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه به ثبت رسید.

وی افزود: خرید امتیاز لیگ یکی فوتبال و پشتیبانی از سایر تیم های حرفه ای فوتبال و حمایت از تیم های موجود برای ارتقا به لیگ های بالاتر در دستور کار این شرکت است.

به گفته استاندار هرمزگان، فعالیت این شرکت محدود به فوتبال نشده و در سایر رشته ها چون بسکتبال، والیبال، هندبال، رزمی، رشته های آبی و ساحلی و همگانی نیز این شرکت ورود جدی خواهد داشت.

همتی همچنین عنوان کرد: در تلاشیم مجموعه ورزشی خلیج فارس را به این شرکت اختصاص دهیم تا شاهد شکوفایی این مجموعه همچون اصفهان و خوزستان به عنوان یک مجموعه ورزشی تراز اول باشیم.

وی گفت: به طور حتم در این بین از نظرات کارشناسان، خاک خوردگان، اساتید و مسئولان ذی ربط بهره گرفته ایم و انتقادات سازنده را هم به جان خواهیم خرید و در جهت بهبود روند باشگاه بهره می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد