مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-04اقتصادي

احداث هزار واحد طرح مسکن محرومان در قم


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار ارائه امکانات بیشتر به این بنیاد برای ایفای سهم بیشتر در تأمین مسکن مردم کشور شد و اظهار کرد: طرح های مسکن محرومان در سراسر کشور و از جمله در استان قم دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا تابش که امروز در آیین کلنگ زنی و آماده سازی دو هزار واحد مسکونی در پردیسان قم حضور یافت با بیان این که کار پی سازی برخی از این واحدها آغاز شده است اظهار کرد: در مجاورت این طرح، 500 واحد مسکونی نیز در طرح اقدام ملی مسکن استان قم با متوسط پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست پیگیری است.

وی تأمین مسکن مردم کشور را اولویت نظام و مسؤولان نظام دانست و ابراز امیدواری کرد امکانات بیشتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ایفای سهم بیشتر این بنیاد را در تأمین مسکن مردم به دنبال داشته باشد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ما با تمام قوت و قدرت در خدمت طرح های مسکن هستیم تا این مشکل را در حد ممکن کاهش دهیم و مردم دغدغه ای در این مسئله نداشته باشند.

وی با اشاره به این که هزار واحد طرح مسکن محرومان در قم در دست پیگیری است افزود: در سطح کشور، احداث 110 هزار واحد در طرح مسکن محرومان در دستور کار قرار داشت که البته 65 هزار واحد از آن تحویل شده و بقیه نیز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث هزار واحد طرح مسکن محرومان در قم

احداث هزار واحد طرح مسکن محرومان در قم