مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-04اقتصادي

هماهنگی دستگاه های استان در طرح اقدام ملی مسکن


استاندار قم إلحاق اخیر 560 هکتاری به اراضی قم را به فکر آینده نگر دانست و بر هماهنگی بیشتر دستگاه های استان در طرح اقدام ملی مسکن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در آیین کلنگ زنی پروژه 130 واحدی و آماده سازی پروژه 700 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در پریسان با بیان این که گفتنی ها درباره این طرح گفته شده است اظهار کرد: استان قم به لحاظ مهاجرپذیری و بار جمعیتی از تقاضای زیادی برای مسکن برخوردار است.

وی افزود: در پاسخ به این تقاضای مهم و اساسی مردم، موضوع واگذاری زمین به عنوان زیرساخت اولیه در استان پیگیری شده و الحاق زمین های مناسب با کمترین فرآیند بوروکراسی ادامه پیدا کرده است.

استاندار قم در ادامه الحاق اخیر 560 هکتاری را یک فکر آینده نگر دانست و گفت: این إلحاق می تواند ظرفیتی برای مدیریت شهری قم باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در استان قم نسبت به دیگر استان ها پیشرو است خاطرنشان کرد: البته وضعیت فعلی برای بنده راضی کننده نیست، چراکه باید در برابر تقاضای اجتماعی موجود در این عرصه، فعالیت خود را تسریع بخشیم.

سرمست با تأکید بر پیشرفت فعالیت ها بر اساس جدول زمان بندی یادآور شد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی خود تلاش دارد تا به تعهدات خود پایبند باشد، ضمن آن که ما نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی دستگاه های استان در طرح اقدام ملی مسکن

هماهنگی دستگاه های استان در طرح اقدام ملی مسکن