مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-04سياسي

افتتاح پیشخوان کتاب در بخش زند ملایر


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از افتتاح پیشخوان کتاب در روستای مهدویه از توابع بخش زند این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از افتتاح پیشخوان کتاب در روستای مهدویه از توابع بخش زند این شهرستان خبر داد.

سید مهدی آخشیک در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به رسالت کتابخانه ها برای در دسترس عموم قرار دادن منابع کتابخانه ها و به منظور تسهیل این دسترسی در روستاهای بدون کتابخانه که به علت تعداد جمعیت کمتر امکان برخورداری از کتابخانه را ندارند طرح نوین ایجاد و تأسیس پیشخان کتاب در دستور کار کتابخانه های عمومی قرار گرفته است.

آخشیک ادامه داد: به همین منظور با مساعدت دهیاری روستای مهدویه از توابع شهرستان ملایر اقدام به اختصاص فضایی در حدود 40 مترمربع به این امر شد که در ابتدای کار با سیصد نسخه کتاب آغاز به کار کرد.

وی با تاکید بر اینکه این پیشخان با همکاری کتابخانه شهید آزموده شهر زنگنه و با بهره گیری از امکانات مخزن این کتابخانه افتتاح شد، تصریح کرد: با افتتاح این پیشخان روستاهای فاقد کتابخانه بخش زند شهرستان ملایر با سهولت بیشتر امکان دسترسی به منابع کتابخانه ای را خواهند داشت و این امر گام مهمی در توسعه و گسترش عدالت اجتماعی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پیشخوان کتاب در بخش زند ملایر

افتتاح پیشخوان کتاب در بخش زند ملایر