مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-04سياسي

تخطئه دولت، تخطئه نظام است


معاون امنیتی سیاسی استانداری قم گفت: اگر دولت را رکنی جداگانه از نظام بدانیم یا اینکه آن را رکنی از نظام بدانیم دو تحلیل متفاوت دارد؛ زیرا اگر دولت را رکنی از نظام بدانیم و دولت را تخطئه کنیم نظام را تخطئه کردیم.

- ایسنا/قم معاون امنیتی سیاسی استانداری قم گفت: اگر دولت را رکنی جداگانه از نظام بدانیم یا اینکه آن را رکنی از نظام بدانیم دو تحلیل متفاوت دارد؛ زیرا اگر دولت را رکنی از نظام بدانیم و دولت را تخطئه کنیم نظام را تخطئه کردیم.

بیژن سلیمان پور، معاون امنیتی سیاسی استانداری قم درگفت وگو با ایسنا، در رابطه باعملکرد دولت عنوان کرد: اگر دولت را رکنی جداگانه از نظام بدانیم یا اینکه آن را رکنی از نظام بدانیم دو تحلیل متفاوت دارد؛ زیرا اگر دولت را رکنی از نظام بدانیم و دولت را تخطئه کنیم نظام را تخطئه کردیم و این امر در مورد همه دولت ها صادق است.

وی افزود: رهبری در همه ادوار از همه دولت های حمایت کردند و این امر جای شبهه ای ندارد که ایشان برای اعتلای نظام، عزت، پیشرفت ایران اسلامی، عبور ازبحران ها و رفع دغدغه های معیشتی و رفاهی و زیستی مردم و حفظ کرامت اسلامی از دولت ها حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه این حمایت نشان می دهد که دولت رکنی از نظام است و باید دستاورد و خدمات آن گفته شود، ادامه داد: همه دولت ها در تاریخ نظام مقدس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطئه دولت، تخطئه نظام است

تخطئه دولت، تخطئه نظام است