مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-04اقتصادي

صف مسافران ایرانی در ارمنستان برای واکسن کرونا


همین مساله سبب شده تا اتوبوس ها و هواپیماهای این مسیر پر باشد و حتی دفاتر مسافرتی و گردشگری برنامه های تور خود را از اواخر تیر ماه برای داوطلبان ارائه دهند؛ - چرا که تا آن زمان بلیت ها رزرو و فروخته شده است.

در روزهای گذشته با رونق گرفتن سفرهای زمینی و هوایی به ارمنستان مواجه شده ایم و مردم با اطلاع از واکسیناسیون رایگان در این کشور، بلیت پروازها و اتوبوس های ایروان را تا چند هفته آینده خریداری کرده اند، به گونه ای که دفاتر مسافرتی هم برنامه ریزی برای تورهای خود به این مقصد را به اواخر تیر ماه موکول کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکسیناسیون رایگان در ارمنستان حتی برای گردشگران بهانه ای شده تا مسافران از سراسر دنیا به ویژه از کشورهایی مانند ایران که از برخی دیگر کشورهای جهان از نظر واکسیناسیون عقب تر هستند، به سمت این کشور هجوم بیاورند.

همین مساله سبب شده تا اتوبوس ها و هواپیماهای این مسیر پر باشد و حتی دفاتر مسافرتی و گردشگری برنامه های تور خود را از اواخر تیر ماه برای داوطلبان ارائه دهند؛ چرا که تا آن زمان بلیت ها رزرو و فروخته شده است.

هزینه سفر زمینی به ایروان با تور چیزی حدود دو میلیون و 800 هزار تومان برای چند شب و چند روز است که البته این قیمت با هتل های چهار و پنج ستاره تا بیش از شش میلیون تومان هم افزایش پیدا می کند و قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف مسافران ایرانی در ارمنستان برای واکسن کرونا

صف مسافران ایرانی در ارمنستان برای واکسن کرونا