مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-04سياسي

چهارده گام مهم برای کاهش سوانح جاده ای/ نامه ای به فرمانده راهور


مطالعه ی کشورهای موفق در کنترل سوانح جاده ای بسیار حائز اهمیت است.

این گونه نیست که آنچه دیگران انجام داده اند، از عهده کشور ما خارج باشد.

کشوری نظیر انگلستان با جمعیتی تقریبا معادل کشور عزیزمان و با تعداد وسیله نقلیه ی حدود 38 میلیون (مجموع خودروی سواری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ابوالفضل فاتح در نامه ای به فرمانده راهور نوشت: بسمه تعالی حضور ارجمند سردار سرتیپ کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا با سلام و تقدیم ادب و احترام سانحه دردناک و آسمانی شدن دو خبرنگار مظلوم و چندین سرباز فداکار، موضوع سوانح جاده ای را که روزانه صدها شهروند را کشته و مجروح می سازد، در راس اخبار داخلی قرار داد تا شاید برای این مصیبت ملی چاره جویی شود.

پس از انقلاب اسلامی حداقل یک میلیون و یکصد هزار هم وطن در اثر تصادفات جان عزیز خود را از دست داده اند و حدود ده تا پانزده میلیون تن نیز دچار مصدومیت گردیده اند.

چنین خسارت عظیم به سرمایه های انسانی کشور و پیامدهای دهشتناک آن، و خسارات مادی بالغ بر صد ها میلیارد دلار که می توانست صرف توسعه کشور شود هر وجدان بیداری را به فکر و چاره جویی وا می دارد.

در شرایط فعلی بیشترین تمرکز پلیس بر نظارت بر خودروهای سنگین و اتوبوس ها به ویژه در کنترل سرعت آنها متمرکز شده است که خوشبختانه نتایج موفقی هم داشته است، اما تحلیل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارده گام مهم برای کاهش سوانح جاده ای/ نامه ای به فرمانده راهور

چهارده گام مهم برای کاهش سوانح جاده ای/ نامه ای به فرمانده راهور