مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-04سياسي

بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین اواخر تیرماه افتتاح می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین در اواخر تیرماه 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین در اواخر تیرماه 1400 خبر داد.

حجت السلام والمسلیمن احمدحسین فلاحی شامگاه شنبه 12 تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه ایجاد بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان شهرستان فامنین با اشاره به اینکه متصدی پروژه ایجاد بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان شهرستان فامنین در ابتدا مجمع خیرین بودند، اظهار کرد: در ادامه به علت هزینه هایی که وجود داشت پروژه به دانشگاه علوم پزشکی همدان واگذار شد.

فلاحی تصریح کرد: در مدتی که پروژه به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده پیشرفت خوبی داشته است و با هزینه های زیادی که صرف شده در مراحل پایانی و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فامنین محرومیت هایی در بحث درمان در منطقه دارد، اظهار کرد: با توجه به نیازهایی که بیماران دیالیزی منطقه داشتند برای درمان به شهرستان های کبودراهنگ یا همدان مراجعه می کردند که با راه اندازی این قسمت مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از امتیازات پروژه فوق این است که مجموعه وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین اواخر تیرماه افتتاح می شود

بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین اواخر تیرماه افتتاح می شود