مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 00:302021-07-03سياسي

در پیام امام به آیت الله منتظری بر چه نکته هایی تاکید شده بود؟


امام خمینی در سیزدهم تیرماه سال 67 پاسخ پیام آیت الله منتظری را دادند.

- نیز در سیزدهم تیرماه اینگونه به ایشان پاسخ گفته اند: " بسم الله الرحمن الرحیم جناب آیت الله آقای منتظری ـ دامت افاضاته پیام جنابعالی تسکینی بود بر آلام تمامی کسانی که از شیطان بزرگ، امریکای حیله گر ‎ ‎ ضربه خورده اند.

مردم آزاده جهان همیشه از ابرقدرتها خصوصاً امریکای جنایتکار ‎ ‎ صدمه دیده اند و تا عزم خود را برای رویارویی با کفر و شرک جهانی و امریکای سلطه گر ‎ ‎ جزم ننمایند، هر روز شاهد جنایتی تازه خواهند بود.

مردم شریف ایران باید توجه کنند که امروز، روز مبارزه و جنگیدن با تمام شیاطینی ‎ ‎ است که حقوق حقه تمامی پابرهنگان جهان را صرف عیش و نوش و تهیه سلاحهایی ‎ ‎ می نمایند که برای همیشه حاکم دنیای گرسنگان باشند.

جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسراییل نیست؛ جنگ ما، جنگ با عربستان و شیوخ ‎ ‎ خلیج فارس نیست؛ جنگ ما، جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست؛ جنگ ما، جنگ با ‎ ‎ ابرقدرتهای شرق و غرب نیست؛ جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور؛ ‎ ‎ جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامی نابرابریهای دنیای سرمایه داری و کمونیزم؛ ‎ ‎ جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهای مرفهین و حاکمان بی درد کشورهای ‎ ‎ اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیام امام به آیت الله منتظری بر چه نکته هایی تاکید شده بود؟

در پیام امام به آیت الله منتظری بر چه نکته هایی تاکید شده بود؟