مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-03اقتصادي

نقش دانش و تخصص در کسب و کارهای حوزه رمزارز


کارشناسان معتقدند علاوه بر الزام تخصص در اداره کسب و کارهای نوین رمزارز، نهادها و اتحادیه های صنفی صرافی های ارز دیجیتال باید بر دانش و فناوری بلاک چین مسلط باشند تا بتوانند به درستی این حوزه را مدیریت کنند.

- فعالیت، مطالعه و معاملات رمزارزها این روزها در بین کاربران ایرانی بسیار فراگیر و جذاب شده است.

رمزارز به دسته ای از پول و ارزهای دیجیتال یا مجازی گفته می شود که در آن ها از رمزنگاری یا کریپتوگرافی برای تراکنش های مالی استفاده می شود؛ به طوری که رمزگشایی آن ها بسیار دشوار و بعضا غیرممکن است.

این نوع ارزها عموما توسط مرکز خاصی کنترل نمی شوند، سریع و مقرون به صرفه اند و محدودیت جغرافیایی را از میان برداشته اند؛ و از همه مهم تر با دغدغه حفظ حریم خصوصی ایجاد شده اند.

تاسیس اداره کسب و کار در این حوزه نیز نیاز به کسب دانش و ایحاد زیرساخت های فناوری تخصصی دارد؛ به همین دلیل پلتفرم های خدمات و معاملات رمزارز الزاما فعالیت تخصصی انجام می دهند که با هرگونه کسب و کارهای سنتی در حوزه خرید و فروش ارزهای واقعی کاملا متفاوت است.

تفاوت های آشکاری بین صرافی های سنتی با پلتفرم های رمزارز از نظر زیرساخت و ماهیت وجود دارد: تفاوت در مالکیت بنیان گذاران پلتفرم های رمز ارز مالک دارایی های دیجیتال کاربران نیست؛ آن ها فقط بسترهای لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانش و تخصص در کسب و کارهای حوزه رمزارز

نقش دانش و تخصص در کسب و کارهای حوزه رمزارز