مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-03سياسي

لزوم استفاده از توان نظام مهندسی در پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد گفت: استفاده از نظرات مهندسین وکارشناسان مرتبط با ساخت وساز در اجرای پروژه های عمرانی بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ابراهیم مهرجو در تشریح فعالیت های سازمان نظام مهندسی در زلزله سی سخت، رعایت ایمنی  و توجه به مقررات ملی ساختمان را برای احداث ساختمان هایی ایمن در مقابل حوادث و بلایای طبیعی را ضروری دانست و اظهار داشت: رعایت مبحث ملی مقررات ساختمانی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز بسیار مؤثر است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد از طراحی 750 نقشه توسط مهندسین معمار سازمان نظام مهندسی برای ساختمان های تخریبی بر اثر زلزله در شهرستان دنا خبر داد و افزود: هم اکنون 50 مهندس در همه رشته ها در شهر سی سخت مستقر هستند و 650 پروژه در شهر سی سخت از مرحله پی کنی تا نازک کاری در حال اجرا است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه نظارت بر ساختمان های احداثی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: هر پروژه توسط یک ناظر سازه ای نظارت می شود، علاوه بر این نظارت عالیه متشکل از 6 نفر از مهندسین  در رشته های مختلف معماری ،عمران، مکانیک و برق صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از توان نظام مهندسی در پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

لزوم استفاده از توان نظام مهندسی در پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد