مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-03فرهنگي

پخش کننده دینامیت : ای کاش این شیرینی به کام ما تلخ نشود


حضور دیروز مردم در سالن های سینما این پیام را داشت که تماشاگران از فیلم خوب استقبال می کنند و آیین سینما رفتن ادامه خواهد داشت - حضور دیروز مردم در سالن های سینما این پیام را داشت که تماشاگران از فیلم خوب استقبال می کنند و آیین سینما رفتن ادامه خواهد داشت پخش کننده فیلم دینامیت با بیان اینکه برای اکران فیلم در شرایط فعلی کروتا نمی توان کسی را مقصر دانست، گفت: امیدواریم موج خوبی که در استقبال از فیلم در سینماها شاهد بودیم همجنان ادامه داشته باشد.

سعید خانی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: ما اکران فیلم دینامیت را روز پنجشنبه فقط با دو سانس شروع کردیم و با کل سانس های روز جمعه در 50 درصد ظرفیت سالن ها، بیش از 380 میلیون تومان بلیت فروختیم و شلوغ ترین روزهای سینما را در دوران کرونا شاهد بودیم.

او با اشاره به قرمز شدن شرایط تهران به لحاظ شیوع کرونا گفت: سینما هنوز یک مکان امن است چون جایی است که برخلاف رستوران و کافه مردم نمی توانند بدون ماسک حضور داشته باشند، روبروی هم نمی شینند و بین تمام سانس ها، سالن ها ضدعفونی می شوند.

وی ادامه داد: حضور دیروز مردم در سالن های سینما این پیام را داشت که تماشاگران از فیلم خوب استقبال می کنند و آیین سینما رفتن ادامه خواهد داشت و نباید بابت فعالیت پلتفرم ها نگرانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کننده دینامیت : ای کاش این شیرینی به کام ما تلخ نشود

پخش کننده دینامیت : ای کاش این شیرینی به کام ما تلخ نشود