مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-03بين الملل

آلمان: شهروندان واکسن ترکیبی تزریق کنند


کمیسیون واکسیناسیون آلمان به شهروندان و ساکنان این کشور توصیه کرد تا برای کسب مصونیت بیشتر در برابر گونه دلتا، از ترکیب واکسن آسترازنکا و یک واکسن حامل آران ای پیام رسان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، کمیسیون واکسیناسیون آلمان (ستیکو) به شهروندان و ساکنان این کشور توصیه کرد تا برای کسب مصونیت بیشتر در برابر گونه دلتا، از ترکیب واکسن آسترازنکا و یک واکسن حامل آران ای پیام رسان (فایزر و مدرنا) استفاده کنند.

مقامات در حال تلاش برای افزایش سرعت و اثربخشی واکسن ها با گسترش نوع بسیار عفونی دلتا هستند.

آلمان به همه افرادی که اولین بار واکسن آسترازنکا را دریافت می کنند توصیه می کند که برای واکسن دوم خود به نوع دیگری از واکسن ها مراجعه کنند.

ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان پس از صدور پیش نویس توصیه توسط کمیته واکسیناسیون این کشور، روز جمعه با همکاران خود از 16 ایالت آلمان مشورت کرد.

کمیسیون واکسیناسیون آلمان در بیانیه ای گفت: طبق نتایج مطالعه فعلی، پاسخ ایمنی از مخلوط آسترازنکا با واکسن های حامل آران ای پیام رسان به طور قابل توجهی برتر از دو دز آسترازنکا است.

به گفته کارشناسان، پس از دریافت دز اول، دز دوم باید 4 هفته بعد تزریق شود؛ این فاصله بسیار کمتر از 9 تا 12 هفته ای است که کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: شهروندان واکسن ترکیبی تزریق کنند

آلمان: شهروندان واکسن ترکیبی تزریق کنند