مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-03سياسي

اجازه ندهیم همدان پیک پنجم کرونا را تجربه کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از وضعیت زرد کرونایی در اسدآباد و فامنین خبر داد و گفت: بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند و ما نباید اجازه بدهیم که پیک پنجم را در استان همدان تجربه کنیم.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از وضعیت زرد کرونایی در اسدآباد و فامنین خبر داد و گفت: بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند و ما نباید اجازه بدهیم که پیک پنجم را در استان همدان تجربه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آزادبخت شنبه 12تیرماه در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: دو شهرستان فامنین و اسدآباد در شرایط زرد و سایر شهرستان های استان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

آزادبخت با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: عادی انگاری باعث افزایش ابتلا به کرونا شده و ما نباید اجازه بدهیم که پیک پنجم را در استان همدان تجربه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دورهمی ها و تجمعات، دو علت اصلی ابتلا به کروناست و همه باید مراقبت کنیم همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش مبتلایان به کرونا تأثیرگذار است.

مراجعه 372 بیمار مشکوک به کرونا در24 ساعته گذشته دکتر رشید حیدری مقدم، رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 372 بیمار مشکوک کرونایی به مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم همدان پیک پنجم کرونا را تجربه کند

اجازه ندهیم همدان پیک پنجم کرونا را تجربه کند