مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-03سياسي

شوراهای اسلامی از هرگونه اختلافی پرهیز کنند


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی باید از هرگونه اختلافی پرهیز کنند.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی: شوراهای اسلامی از هرگونه اختلافی پرهیز کنند ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی باید از هرگونه اختلافی پرهیز کنند.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (12 تیرماه) در دیدار با منتخبان شورای اسلامی شهر ابهر، خرم دره و هیدج با تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر هیدج به خاطر کسب رای اعتماد مردم برای ورود به عرصه خدمت گزاری، اظهار کرد: شرایط امروز کشور به گونه ای است که مسئولان باید تمرکزشان روی کار باشد، زیرا مردم از منازعات سیاسی خسته شده اند.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل همگانی مسئولان برای حل مشکلات مردم، ادامه داد: می توان با همکاری، هماهنگی و هم افزایی کارهای بزرگی را برای مردم انجام داده و گروه های زیادی از کار آنها گشود.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت حساس کشور و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی و نیز نقش شوراها در توسعه شهرها، ادامه داد: در این شرایط حساس توصیه می شود مسئولان به چیزی جز منافع عمومی مردم فکر نکنند، زیرا باعث آسیب به خود و شهر می شوند؛ بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی از هرگونه اختلافی پرهیز کنند

شوراهای اسلامی از هرگونه اختلافی پرهیز کنند