مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-03سياسي

تأمین آب شرب 20 نقطه بحرانی حاشیه ای شهر کرمان


مدیرعامل بنیاد احسان با حضور در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار کرمان، از تأمین زیرساخت ثابت برای توزیع آب شرب دراین مناطق توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در سفر به استان کرمان با بازدید از 4 منطقه حاشیه ای شهر کرمان در جریان مسائل و مشکلات شبکه آبرسانی و تأمین آب شرب ساکنین مناطق کم برخوردار قرار گرفت.

وی در نشست گروه های نوآور و جهادی فعال در مسئله آبرسانی با شنیدن ایده های اجرایی آنان گفت: مسئله آب یکی از بحران های روز دنیا است، برای حل این مسئله پروژه های تحقیقاتی لازم توسط بنیاد احسان پشتیبانی و اجرایی خواهد شد.

سلیمانی افزود: برای راه حل کوتاه مدت منبع های آب و زیرساخت های ثابت توزیع محلی آب شرب را در 20 نقطه در محلات حاشیه ای شهر کرمان ایجاد خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان با اشاره به اهمیت گروه های مردمی افزود: همانگونه که در تعالیم دینی ما مردم از اهمیت ویژه برخوردارند برای حل کردن مشکلات مردم هم از خود این پتانسیل باید بهره بگیریم و بهترین راه سپردن کار به گروه های مردمی و جهادی است.

این اتفاق در مسئله آبرسانی در استان کرمان در حال رخ دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب 20 نقطه بحرانی حاشیه ای شهر کرمان

تأمین آب شرب 20 نقطه بحرانی حاشیه ای شهر کرمان