مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-02سياسي

نتایج نهایی باز شماری آرای شورای اسلامی شهر تبریز اعلام شد


فرماندار شهرستان تبریز نتایج نهایی باز شماری آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، بهروز مهدوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: به دنبال برگزاری انتخابات شورای اسلامی کلانشهر تبریز در 28 خرداد طبق قانون 86 مورد درخواست و شکایت وصول شد و تعداد 160 صندوق حاوی آرا دستی با حضور هیأت نظارت بر انتخابات و با دعوت از نمایندگان 23 نفر از نامزدهایی که به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شده اند بازشماری شد.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به بازشماری آرا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز افزود: با توجه به تغییرات به وجود آمده در آرای نفر سیزدهم و چهاردهم شورا، یاسین بجانی به عنوان نفر سیزدهم انتخاب شده و به عنوان عضو اصلی شهر تبریز قرار گرفت که در نتیجه اولیه انتخابات، نفر چهاردهم قرار گرفته بود.

او ادامه داد: اسماعیل چمنی که در نتیجه اولیه انتخابات شورای شهر تبریز به عنوان عضو اصلی شورای شهر تبریز در رده سیزدهم قرار گرفته بود بعد از بازشماری و جمع بندی آرا در ردیف چهاردهم قرار گرفت و به عنوان عضو علی البدل شورای شهر تبریز قرار گرفت.

اعضای اصلی: 1) حکبمه غفوری 40659 رأی 2) محمد حسن استوچی 33385 رأی 3) روح الله رشیدی 31692 رأی 4) رسول برگی 28468 رأی 5) غلامرضا احمدی 23136 رأی 6) شهرام دبیری 21881


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی باز شماری آرای شورای اسلامی شهر تبریز اعلام شد

نتایج نهایی باز شماری آرای شورای اسلامی شهر تبریز اعلام شد