مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-02ورزشي

پرداخت پاداش به فجر و قشقایی در جهت صعود و بقا


مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس گفت: فجر شهید سپاسی و قشقایی جهت صعود به لیگ برتر و بقا در لیگ دسته اول، پاداش می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس حاجی زاده با اشاره به حساسیت بازی های هفته پایانی برای دو نماینده فوتبال فارس در لیگ دسته اول باشگاه های کشور که می تواند زمینه صعود به لیگ برتر و بقای تیم فوتبال شهدای قشقایی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور را به همراه داشته باشد، اظهار داشت: در صورت محقق شدن این امر به اعضای دو تیم پاداش داده خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که امسال شرایط باشگاه های کشور قرار دارند.

وی افزود: در این راستا ما به دو تیم قول پرداخت پاداش داده و بعد از هر بردی که بیاورند پاداش را به آنها پرداخت می کنیم و در صورتی که تیم فجر شهید سپاسی بتواند به لیگ برتر صعود کند و تیم شهدای قشقایی نیز در لیگ دسته اول باشگاه های کشور سهمیه فارس را حفظ کند پاداش را به بازیکنان و دست اندرکاران دو تیم پرداخت خواهیم کرد تا بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

حاجی زاده افزود: سه هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور برای فوتبال فارس بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که خدایی نکرده یک اشتباه از سوی هر دو تیم می تواند صدمات جبران ناپذیری را بر پیکر ه آنها وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت پاداش به فجر و قشقایی در جهت صعود و بقا

پرداخت پاداش به فجر و قشقایی در جهت صعود و بقا