مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-02سياسي

محرومیت؛ سهم مردم ورزقان از معادن غنی مس


فرماندار ورزقان، بیکاری را یکی از مشکلات و معضلات پیش روی جوانان برشمرد و اهتمام مدیریت ارشد شهرستان برای اصلاح روند معرفی به کار در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورزقان،  محمدباقر خانی فرماندار شهرستان ورزقان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ورزقان با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف حجاب و هفته ازدواج از 21 تا 27 تیرماه، اظهار داشت: دستگاه های متولی به منظور گرامیداشت این ایام باید برنامه های مناسب برنامه ریزی و اجرا نمایند.

وی با اشاره به افزایش میزان طلاق در شهرستان در سال گذشته بیکاری را یکی از دلایل اصلی این پدیده شوم دانست و خاطر نشان کرد: شهرستان ورزقان به لحاظ برخورداری از مواهب الهی جز شهرستان های برخوردار است ولی متاسفانه آنگونه که باید مردم از این مواهب بهره مند نشده اند.

فرماندار شهرستان ورزقان با اشاره به وجود معادن متعدد در شهرستان از جمله مس سونگون، اظهار داشت: متاسفانه به جهت حواشی موجود در شهرستان قریب به اتفاق افراد جویای کار خواهان اشتغال در معدن مس سونگون هستند که برای این منظور نیز دچار حواشی و روندهای غلط معرفی به بکار می شوند.

وی افزود: طی ماه های اخیر با هماهنگی و همراهی اعضای کمیسیون کارگری شهرستان تلاش هایی را برای اصلاح روند معرفی به اشتغال در معادن به کار گرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت؛ سهم مردم ورزقان از معادن غنی مس

محرومیت؛ سهم مردم ورزقان از معادن غنی مس