مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-02سياسي

مسئولان آب و کشاورزی خود را در برابرکشاورز مقصر بدانند


امام جمعه رشت با بیان اینکه از زمستان پیش مسؤولان آب استان را فراخوانده و راهکارهایی را مطرح کردم، گفت: مسؤولان آب کشاورزی همواره خود را در برابرکشاورز مقصر بدانند مسؤولان آب کنار کشاورز بمانند تا آن ها حداقل بدانند که غمخوار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول همدان، تحریک صدام به حمله ایران، مسلح کردن صدام به لوازم شیمیایی، حمله به هواپیمای مسافربری ما و حمایت از نیروهای تروریستی که 17 هزار انسان را کشتند، تهاجم وناتوی فرهنگی علیه ایران و تحریم دارویی از دیگر جنایات آمریکایی ها علیه ملت و مردم ایران اسلامی بوده است.

  وی با بیان اینکه ایجاد موج اسلام هراسی و تحریک دائمی سران مرتجع عرب بر علیه ایران، تخصیص بودجه برای نابودی ایران از دیگر توطئه های آمریکا علیه کشور ما بوده است، گفت: کسانی که فکر می کنند با چنین کشوری می توانند مذاکره کرده و روبه روی آن ها بنشینند نگاه ساده لوحانه دارند چرا که نشستن در درمقابل کشوری که اعتماد حقیقی به حقوق بشر ندارد منطقی نیست.

  امام جمعه رشت با اشاره به کمبود آب کشاورزی و خشکی شالیزارهای تصریح کرد: اگرچه بارها گفتیم باید کشاورزی مکانیزه شده و با قرقابی بودن کشاورزی کار پیش نمی رود اما مسئولین کشاورزی و آب گیلان بدانند محصول کشاورزی تمام سرمایه کشاورز است که با زحمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آب و کشاورزی خود را در برابرکشاورز مقصر بدانند

مسئولان آب و کشاورزی خود را در برابرکشاورز مقصر بدانند