مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-02اقتصادي

زنان محترم! لطفا 136 سال صبر کنید


حقوق و فرصت های برابر برای همه مردم، از هر جنسیت، در همه جا، یک خواسته یا الزامی تازه برای زندگی نیست اما همچنان پیش رو به نظر می رسد بخصوص با در نظر گرفتن این حقیقت که برابری جنسیتی هنوز در هیچ کشوری در تمام جنبه های زندگی جاری نشده است.

- حقوق و فرصت های برابر برای همه مردم، از هر جنسیت، در همه جا، یک خواسته یا الزامی تازه برای زندگی نیست اما همچنان پیش رو به نظر می رسد بخصوص با در نظر گرفتن این حقیقت که برابری جنسیتی هنوز در هیچ کشوری در تمام جنبه های زندگی جاری نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 2020 کرونا بیش از 3.

7 میلیون نفر را در سراسر جهان از ما گرفته است اما علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین انسانی، سیاسی و اقتصادی به جهان، بحران برابری جنسیتی را هم تشدید کرده است.

حتی قبل از دوران کرونا تقریباً از هر سه زن در سراسر جهان یک نفر مورد سوءاستفاده قرار می گرفت و شکلی از خشونت مبتنی بر جنسیت را تجربه می کرد.

در طی همه گیری کووید، تماس با خطوط کمک در پنج کشور پنج برابر افزایش یافته است که نشان می دهد کرونا حتی در کشورهای ثروتمند هم تاثیر فاجعه باری بر امنیت زنان گذاشته است.

تاثیرات اقتصادی این همه گیری هم مهم است.

مجمع جهانی اقتصاد اخیرا تخمین زده است که با سرعت فعلی پیشرفت جنبش تساوی پرداخت حقوق، زنان دست کم تا حدود 136 سال دیگر به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان محترم! لطفا 136 سال صبر کنید

زنان محترم! لطفا 136 سال صبر کنید