مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-02فرهنگي

برگزیدگان دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان معرفی شدند


آیین اختتامیه دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان شامگاه 10 تیر ماه در فضای باز هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، مراسم پایانی جشن فیلم کوتاه اصفهان به دلیل ملاحظات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حداقل مدعوین برگزار شد، به کارگردانی عماد اشتیاقی از صفحه اینستاگرام پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به صورت زنده پخش شد.

اختتامیه این رویداد با پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان و سرود ملی کشورمان ایران آغاز شد و سپس دبیر جشنواره به ارائه گزارش خود پرداخت.

راه اندازی بزرگترین پاتوق فیلم کوتاه در اصفهان سید محمد طباطبایی دبیر دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در آیین اختتامیه این دوره از جشن پاتوق گفت: خدا را شاکرم که فیلم کوتاه اصفهان آنقدر بزرگ شده که با افتخار می توانیم اعلام کنیم بزرگترین پاتوق فیلم کوتاه ایران را با حدود 7 هزار مخاطب علاقمند داریم و اگر کرونا نبود سالن های سینما را مملو از جمعیت علاقمند به فیلم کوتاه می دیدیم.

خدا را شاکرم که در این سال های اخیر فرزندان استان اصفهان قله های فیلم کوتاه و مستند ایران را یکی پس از دیگری فتح می کنند و برای اصفهان و ایران افتخار می آفرینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان معرفی شدند

برگزیدگان دومین و سومین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان معرفی شدند